Fizykoterapia Fizykoterapia

Co to jest fizykoterapia?

Fizykoterapia to dział lecznictwa zajmujący się pobudzaniem procesów biologicznych w ciele człowieka poprzez zastosowanie czynników fizykalnych występujących naturalnie lub wytworzonych przez specjalistyczne urządzenia i ma na celu przywrócenie sprawności fizycznej. Zabiegi są częścią rehabilitacji wykonywaną u pacjenta w domu, w której zamiast rąk terapeuty bodźcem leczniczym jest np. woda, promieniowanie słoneczne, temperatura, pole magnetyczne, laser, ultradźwięki. Dają one możliwość interwencji pod powierzchnią skóry. Zastosowanie ich terapeutycznego działania prowadzi do zmniejszenia bólu związanego ze stanem pooperacyjnym, pourazowym czy z chorobami cywilizacyjnymi. Umiejętnie wykonane zabiegi w domu nie powodują skutków ubocznych.

Wspomaganie rehabilitacji

Fizykoterapia jest skutecznym środkiem zwalczania dolegliwości bólowych i czynnikiem wspomagającym rehabilitację w domu. Należy traktować ją jako czynnik dodatkowy, bądź jeden z etapów odzyskiwania sprawności fizycznej, gdyż zabiegi skupiają się na skutkach danej dolegliwości, likwidując stan zapalny. Natomiast najważniejszym aspektem leczenia jest usunięcie przyczyny. Proces powrotu do zdrowia warto wspomóc na przykład poprzez terapię manualną, aby problem nie pojawił się ponownie. Bywają przypadki, że fizykoterapia jest jedyną dopuszczalną formą leczenia - szczególnie w ostrych stanach zapalnych.

Fizykoterapia w domu pacjenta

Zapewniamy profesjonalne podejście do pacjenta i przeprowadzenie zabiegów w domu. Używany wysokiej klasy sprzęt zapewnia bezpieczeństwo i skuteczność leczenia. Otaczamy pacjentów opieką, żeby szybciej mogli wrócić do zdrowia. Dzięki doświadczeniu oraz wiedzy, jaką posiadają nasi fizykoterapeuci, stosowane przez nas metody przynoszą odczuwalne rezultaty. Stale pogłębiamy wiedzę, abyśmy mogli wykorzystać w praktyce najnowsze osiągnięcia fizykoterapii. Chcemy sprawić, aby pacjent po odbyciu zabiegów mógł cieszyć się życiem bez bólu.

Zadzwoń Tel. 507 948 265 lub Napisz